Rejestracja   Zaloguj się

Polecane

Bestseller

box

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia i przyczyna reklamacji, data zakupu,  wystąpienia wady oraz ręcznym podpisem.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” Startup Okami
Polska, 00-503 Warszawa
ul. Żurawia 6/12, lok. 766


Nie otrzymanie towaru
Zgodnie z prawem masz dwa miesiące od momentu deklarowanej przez nas wysyłki by złożyć reklamację z powodu nie otrzymania towaru. Po 60 dniach kalendarzowych od dnia wysłania przez nas przesyłki uznajemy że paczka została dostarczona.  

1. Formularz reklamacji/zwrotu:
Podobnie jak w przypadku normalnej reklamacji/zwrotu należy wypełnić formularz reklamacyjny/zwrotny. Musi on zawierać imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia i przyczyna reklamacji (w takim przypadku nie otrzymanie towaru), data zakupu, numer przesyłki oraz odręczny podpis. W przypadku przedpłat które są wysyłane listem nierejestrowanym należy zaznaczyć że chodzi o taką przesyłkę. 


2. Wysłanie reklamacji
Gotowy formularz należy wysłać na adres e-mail: sklep@okami-san.pl. Bądź listownie na adres:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” Startup Okami
Polska, 00-503 Warszawa
ul. Żurawia 6/12, lok. 766

UWAGA!!! Wiążąca jest dla nas data otrzymania formularza reklamacji/zwrotu a nie data wysłania. Tak więc w przypadku wysłania na emailem formularza to datą otrzymania jest ten sam dzień. Nie liczy się dzień w którym odczytamy wiadomość a dzień w którym meil trafi do nas na skrzynkę. Ale w przypadku wysłania formularza listownie należy doliczyć czas na dojście do nas przesyłki.  

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” Startup Okami
Polska, 00-503 Warszawa
ul. Żurawia 6/12, lok. 766



Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Pieniądze zostaną zwrócone na wybrany przez klienta nr. konta w przeciągu 14 dni kalendarzowych.


Linki do formularzy odstąpienia od umowy i reklamacji:

reklamacja: https://drive.google.com/open?id=1ePzPGhePy4mtQPujzbhreiTMfvfMrihb 

odstąpienie: https://drive.google.com/file/d/0BzK3qNSYBZ8qR05XejgxQnA2SzA/view?usp=sharing

O nas
Płatności i dostawa